Livrarea comenzilor

Costul de livrare: 20 lei

Livrare gratuita pentru comenzi peste 400 Lei!

Livrarile se fac prin intermediul firmei de curierat.

Livrarea comenzii la adresa dvs. se va face în decursul a 1-3 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii.

Ma va contacta agentul de curierat înainte de livrarea comenzii? 

Da, în ziua livrarii veti primi sms cu detaliile agentului care va va livra comanda.

Te rugam ca dupa receptionarea comenzii, produsul (produsele) sa fie verificate pentru a nu prezenta defectiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea sa fie facuta cat mai repede dupa receptionarea comenzii, iar sesizarea facuta în maxim 24 de ore. Sesizarile facute mai tarziu de 24 de ore din momentul receptionarii comenzii nu vor fi luate în considerare.

Daca nu esti multumit de produsele cumparate, le poti returna sau schimba. Urmeaza pasii de mai jos  :

PAȘII DE URMAT PENTRU RETUR:

Produsul trebuie sa fie insotit de ambalajul original (cutie sau husa de plastic, cartonul din pachet si fotografia, eventual daca contine si alte ambalaje).

OBLIGATORIU sa fie ambalat suplimentar pentru a nu fi lipite etichete de catre curier direct pe ambalajul original al produsului. Retururile care nu sunt ambalate corespunzator, care au etichete sau banda adeziva lipite direct pe ambalajul original vor fi REFUZATE. 

Puteti sa expediati prin orice firma de curierat catre noi la adresa : Strada Locotenent Moga Nr 16 nr telefon 0763724226.

Achitati transportul catre noi in momentul in care predati returul curierului (coletele ce vin cu plata la noi, vor fi refuzate). 

Rambursarea banilor se face in contul IBAN comunicat de dumneavoastra in maxim 14 zile calendaristice din momentul in care intram in posesia returului. Noi va inapoiem suma totala achitata la primirea comenzii, inclusiv taxa de transport.

Restituirea contravalorii produsului si transportului se va face intotdeauna prin transfer bancar, in contul pe care Clientul este obligat sa il mentioneze in e-mail-ulsau in interiorul coletului.

Pot sa returnez produsele comandate?

Legislatia romaneasca (O.G.34/2014, art.9, alin.1) prevede urmatoarele: consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.

Poti returna produsele cumparate in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului in virtutea art.14 alin.2 din O.G.34/2014. (Transportul de retur este suportat de client, noi va inapoiem intreaga suma pe care ati achitat-o la primirea comenzii).

Conform “Termeni si conditii” produsele comandate pot fi returnate, in aceeasi stare in care au fost receptionate (cu toate etichetele intacte si documentatia aferenta), in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primire fara obligatia invocarii vreunui motiv.

Pentru aceasta, va trebui sa ne comunici intentia de returnare prin apel telefonic la 0763724226 , email office@lenjeriipremium.ro in termenul mentionat.

IMPORTANT de stiut:

Va rugam verificati produsele inainte de a le spala si folosi. Produsele spalate sau folosite nu se pot returna sau schimba. 

In cazul unui produs defect se schimba se va schimba intreg setul (costurile transportului sunt suportate de noi). Daca produsul nu se mai afla in stoc, se poate schimba cu alt model (se achita diferenta daca exista diferente de preturi) sau se poate returna (costurile transportului sunt suportate de noi). Daca avem produsul in stoc dar dumneavoastra doriti schimbul cu alt model, costurile transportului sunt suportate de dvs. 

In cazul in care doriti sa schimbati un produs cu alt model: exprimati intentia de schimb apel telefonic la 0763724226 , email office@lenjeriipremium.ro, produsul trebuie sa contina toate ambalajele originale, lipsa acestora duce la refuzarea returului de catre noi.

In cat timp pot returna un produs?

Produsele pot fi returnate in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea acestora, in caz contrar ne rezervam dreptul de a nu accepta returul.

Cat ma costa returnarea unui produs?

Pentru toate retururile solicitate, costul transportului este suportat de client. 

In cat timp imi primesc banii inapoi?

Restituirea contravalorii produselor returnate se va face in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la receptia returului, intr-un cont bancar specificat de dumneavoastra(obligatoriu).

Nu se pot trimite banii prin curier sau posta romana.

Motive pentru refuzarea coletelor returnate: 

* depasirea perioadei de retur (14 zile de la primirea coletului); 

* ambalajul deteriorat; 

* ambalarea necorespunzatoare a produsului; 

* urme de purtare/ folosire / produse deteriorate; 

* trimiterea coletelor cu ramburs (taxe de transport sau valoarea produsului primit). 

Produsele au 30 de zile garantie.

Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:

– Ordonanta nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta 

– Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta 

– Prezenta OUG 34/2014 reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii

Conditii pentru schimbarea produselor :

– Produsele care trebuiesc schimbate sa fie in aceeasi stare cum au fost trimise

– Produsele nu trebuie sa prezinte urme de purtare, spalare

– Produsele care nu intrunesc conditiile mentionate nu vor fi acceptate

– Produsele pot fi schimbate in maxim 14 zile calendaristice de la data preluarii coletului

– Valoarea produselor schimbate trebuie sa aiba valoarea minima egala cu produsele achizitionate initial

– Pentru schimburi se percepe taxa de transport in valoare de 25 lei

Pentru informatii suplimentare nu ezita sa ne contactezi prin apel telefonic la 0763724226 , email office@lenjeriipremium.ro