Date despre compania care detine Site-ul si care opereaza Magazinul online
Magazinul online gazduit de Site-ul www.lenjeriipremium.ro este detinut de SANSA ALLIANCE SRL, inmatriculata la Registrul Comertului din Bucuresti sub nr. J23/636/2024 avand CUI : SANSA ALLIANCE SRL (numit in cele ce urmeaza si proprietarul magazinului. Magazinul online este operat in conformitate cu prevederile acestor Termeni si Conditii, care se completeaza cu prevederile legii aplicabile.
Aplicarea Termenilor si Conditiilor. Modificarea si actualizarea acestora
Navigarea pe acest Site si folosirea Magazinului online implica acceptarea in totalitate a Termenilor si Conditiilor. Utilizatorul site-ului si/sau Clientul declara ca a inteles pe deplin si este de acord cu Termenii si Conditiile prezentate mai jos. SANSA ALLIANCE SRL. isi rezerva dreptul de a modifica in mod unilateral orice informatie din continutul Site-ului, precum si de a actualiza oricand considera necesar acesti Termeni si Conditii, fara o notificare prealabila.
Definitii ale unor termeni folositi în Termeni si Conditii
Client: Persoana fizica cu varsta peste 18 ani sau, dupa caz, persoana juridica ce detine un Cont, efectueaza o Comanda si in consecinta actioneaza in calitate de cumparator, fiind parte alaturi de Vanzator, a Contractului de vanzare – cumparare in forma electronica a produselor ce fac obiectul vanzarii prin intermediul Magazinul online.
Comanda: Document electronic prin intermediul caruia Clientul isi exprima fata de Vanzator intentia ferma si irevocabila de a cumpara produsele selectate.
Cont: Sectiunea din Site care presupune o adresa valida de e-mail şi o parola, aparţinand Clientului, care ii permit acestuia plasarea Comenzii. Contul contine date personale ale Clientului. La crearea Contului Clientul isi da expres acordul privind prelucrarea datelor sale cu caracter personal.
Contract Contractul de Vanzare: Cumparare in forma electronica incheiat la distanta intre Vanzator si Client, avand ca obiect Produsele aratate in Comanda si confirmate ulterior prin e-mail de catre Vanzator, pentru Pretul aplicabil Produselor indicate pe Site si confirmat ulterior prin e-mail de catre Vanzator, platit de catre Client conform specificatiilor din Termeni si Conditii.
Curier: Compania specializata in curierat de bunuri, aleasa de Vanzator.
Newsletter: Mijloc de informare, transmis periodic de Vanzator prin mijloace electronice (e-mail, sms etc), cu privire la Produsele si/sau promotiile/campaniile Vanzatorului dintr-o anumita perioada, fara a contine vreun angajament al Vanzatorului fata de Client.
Produse: Articolele de uz casnic,decoratiuni de interior si exterior, accesorii, asa cum sunt acestea prezentate pe Site la sectiunea magazin online, cu privire la care Clientul a plasat o comada acceptata ulterior de catre Vanzator.
Site :www.lenjeriipremium.ro
Utilizator : este orice persoana care viziteaza Site-ul, chiar daca nu plaseaza o Comanda.
Vanzator : SANSA ALLIANCE SRL, inmatriculata la Registrul Comertului din Bucuresti sub nr.J23/636/2024 avand CUI : 49489423
Politica de vanzare online
Magazinul online este destinat persoanelor fizice cu varsta peste 18 ani si cu domiciliul ori resedinta în Romania, precum si persoanelor juridice cu sediul principal sau secundar in Romania, care solicita livrarea Produselor pe teritoriul Romaniei. Magazinul isi rezerva dreptul unilateral de a selecta produsele disponibile, de a adauga sau inlatura anumite produse, marimi sau culori ale acestora, de a efectua sau inceta oricand anumite campanii publicitare, precum si de a efectua orice modificare cu privire la pretul produselor.
Accesul pe Site si/sau la Magazinul online poate fi restrictionat anumitor Utilizatori sau Clienti, in cazul in care proprietarul Magazinului online/Site-ului considera ca are motive justificate sa considere ca este prejudiciat prin activitatea /conduita respectivului Utilizator/Client sau ca se incalca acesti Termeni si Conditii, se comite un caz de frauda sau se incalca legea aplicabila. Utilizatorul/Clientul al carui acces pe Site, respectiv la Magazinul online, a fost astfel restrictionat se poate adresa cu o solicitare departamentului de relatii cu clientii, aratat la sectiunea “Contact”, pentru a fi informat cu privire la motivele restrictionarii.
Procedura de efectuare a comenzii
Crearea Contului. Furnizarea datelor. Acceptul obligatoriu pentru prelucrarea datelor cu caracter personal: Pentru a se putea plasa o Comanda, Utilizatorul trebuie sa se inregistreze si sa isi creeze un Cont, securizat cu parola, prin furnziarea unei adrese personale, valida de e-mail, si prin completarea tuturor celorlalte date solicitate (nume, prenume, adresa email).
Selectarea Produselor si adaugarea lor in cosul de cumparaturi. Dupa selectarea Produsului dorit, Clientul trebuie să selecteze optiunea ”adauga in cos/add to cart”, dupa care Produsul este adaugat automat in ”Cosul de Cumparaturi/Shopping Cart”, a carui iconita este vizibila pe bara de navigare din partea dreapta de sus a paginii. Clientul poate oricand verifica Cosul de Cumparaturi facand click pe iconita ”Verificare cos/checktout ”, prin care se deschide o fereastra separata in care sunt aratate toate Produsele selectate de Client.
Prin selectarea optiunii ”Mergi la cos/go to cart” se va deschide o pagina in care Clientul va trebui sa introduca toate datele pentru incheierea tranzactiei si livrarea Produselor, prin selectarea atat a metodei/locului de livrare, cat si a modalitatii de plata.
Modalitatile de plata acceptate sunt urmatoarele :
– Plata in numerar la livrare (Ramburs)
Finalizarea Comenzii se realizeaza facand click pe iconita ”Plaseaza comanda/place order”. In cazul in care Clientul a optat pentru alta modalitate de plata decat plata in numerar la livrare, acesta va trebui sa efectueze plata Produselor din Comanda introducand toate informatiile necesare, conform modalitatii alese, imediat dupa ce comanda este finalizata si plasata, in caz contrar Comanda nu este considerata conforma si nu va fi procesata, iar Clientul va trebui sa reia procedura.
Modificarea/Abandonarea comenzii pana la plata.
In orice stadiu al efectuarii comenzii, pana la efectuarea platii, Clientul poate modifica si/sau abandona o comanda. O comanda abandonata nu va fi procesata si nu va naste niciun fel de obligatii pentru proprietarul magazinului online.
Anularea comenzii imediat dupa plasarea acesteia si efectuarea platii, pana la primirea e-mailului de confirmare a Comenzii.
In mod exceptional, in cazul in care Clientul doreste, acesta poate anula o Comanda prin folosirea butonului ”anulare comanda”, conditia fiind ca anularea sa se faca in cel mult 15 minute de la plasarea Comenzii si inainte ca aceasta sa fie confirmata de Vanzator prin e-mail. Aceasta optiune poate fi de asemenea exercitata, sub incidenta acelorasi termeni si conditii, prin telefon sau e-mail, folosind datele de contact aratate la sectiunea ”Contact” din Site. Anularea Comenzii va fi confirmata de Vanzator prin e-mail. O Comanda astfel anulata nu va da nastere nici unei obligatii pentru Vanzator, atata timp cat Pretul si taxele de livrare nu au fost incasate de acesta. In cazul incasarii Pretului/taxelor de livrare, acestea se vor restitui Clientului in cel mult 14 (paisprezece) zile de la confirmarea anularii comenzii.
Procedura de confirmare a comenzii
După finalizarea Comenzii si plasarea acesteia, Clientul va primi la adresa de e-mail furnizata in momentul inregistrarii, un mesaj de confirmare a procesarii Comenzii. Confirmarea va include o recapitulare a Produselor, pretului si modalitatii de plata alese, precum si a locului, modalitatii si costurilor de livrare. Pana la confirmarea Comenzii, proprietarul magazinului on line nu are fata de Client obligatia de livrare. Desi proprietarul magazinului se asigura permanent ca toate produsele de pe Site, marcate ca atare, sunt disponibile, pot exista situatii exceptionale (spre exemplu in cazul unor comenzi simultane; in cazul unor defectiuni de ordin tehnic aparute in administrarea magazinului online etc.) in care un produs sa fie totusi indisponibil, astfel incat comanda sa nu poată fi acceptata. In cazul aparitiei unei astfel de situatii, Clientul va fi informat prin e-mail. Ori de cate ori o comanda nu poate fi acceptata, indiferent de motive, Clientul va fi informat, aceasta fiind singura responsabilitate a proprietarului magazinului online.
Pretul
Pretul este stabilit pentru fiecare Produs in parte. Pretul aratat include TVA (in cota prevazuta de legile in vigoare), dar nu contine taxele de livrare, care se evidentiază separat.
Pretul aratat in comanda finalizata si plasata, asa cum este confirmat ulterior prin e-mail-ul de confirmare a Comenzii, este pretul ferm pe care Clientul este obligat sa il plateasca pentru Produsele comandate. Pretul aratat in comanda finalizata, plasata si confirmata nu se va schimba, indiferent daca ulterior acelui moment SANSA ALLIANCE SRL,realizeaza anumite campanii promotionale referitoare la aceleasi Produse sau modifica pretul acestora.
Facturare si plata
Pe baza datelor furnizate la inregistrarea Contului, proprietarul magazinului online va emite catre Client factura in format electronic si o va trimite Clientului la adresa de e-mail furnizata de acesta. Clientul declara ca intelege si accepta expres o astfel de modalitate de facturare.
Plata se poate face exclusiv in modalitatile indicate in procedura de efectuare a comenzii, respectiv :
– In numerar, la livrarea coletului. Plata se face reprezentantului Curierului in momentul primirii coletului continand Produsele comandate.
Debitarea cardului/contului dvs. se realizeaza numai dupa ce ati finalizat si plasat comanda. Pentru siguranta dvs. toate tranzactiile sunt criptate. In momentul in care tranzactia cu cardul este aprobata, suma de plata este blocata imediat pe card/in cont și va fi debitata din contul dvs. in momentul in care vi se expediaza de catre vanzator prin e-mail confirmarea comenzii. In cazul in care, indiferent din ce motive, tranzactia cu cardul/prin utilizarea serviciilor Mobilpay esuează /nu este efectuata, comanda dvs. este anulata automat, iar proprietarul magazinului nu mai are nicio obligatie fata de dvs. In acest caz va trebui sa reluati procedura de comanda si sa furnizati un mijloc de plata valabil, dintre cele acceptate, aratate in procedura de comanda. In toate cazuri in care plata se face online, comisioanele bancare de orice tip (ex. de transfer, de schimb valutar etc) sunt in sarcina dvs. si nu sunt incluse in Pret/taxele de livrare. Pentru informatii legate de aceste comisioane va rugam sa va informati in prealabil la banca emitenta a instrumentului de plata/furnizoare a serviciului bancar.Societatea SANSA ALLIANCE SRL nu va cere niciodata sa ii furnizati date bancare, datele cardului dvs. sau informatii similare, prin e-mail sau telefon si nici nu vă va contacta telefonic sau va va trimite un e-mail care sa va indice un alt cont bancar de efectuare a platii sau sa va solicite plata cu mandat postal sau alta modalitate traditionala de plata. Daca primiti o astfel de solicitare va rugam sa ne contactati imediat prin telefon sau e-mail la numerele /adresa aratate la sectiunea Contact. Informatii despre efectuarea unei plati va vor fi solicitate de Societatea SANSA ALLIANCE SRL doar in mod exceptional ca rezultat al unei solicitari ce ne-a fost adresata de dvs. sau cand apar probleme cu o comanda lansata de dvs. Atunci cand va vom solicita date cu caracter personal prin e-mail, va vom ruga intotdeauna sa ne contactati telefonic inainte de furnizare sau sa ne scrieti, folosind coordonatele indicate la sectiunea Contact. Dacă primiti un mesaj prin care va sunt solicitate (aparent) din partea noastra date specifice cu caracter personal prin intermediul unui link, nu raspundeti, nu dati curs celor solicitate, nu faceti click pe link si stergeti imediat e-mailul respectiv deoarece este un posibil e-mail de tip phishing avand ca scop furtul de identitate si/sau infectarea computerului dumneavoastra cu un virus/alt atac cibernetic.
Livrarea
Livrarea Produselor comandate pe acest Site se va efectua exclusiv pe teritoriul Romaniei.
Livrarea se va efectua prin intermediul Curierului ales la libera sa apreciere de către Vanzator.
Taxele de livrare sunt cele mentionate in rubrica speciala la momentul finalizarii si plasarii Comenzii, asa cum sunt confirmate ulterior prin e-mail-ul de confirmare. Prin finalizarea si plasarea Comenzii sunteti de acord cu plata acestor taxe impreuna cu Pretul Produselor. Taxa de livrare se aplica pentru fiecare colet în parte.
După ce ati primit confirmarea prin e-mail a comenzii dvs., aceasta va fi livrata de noi Curierului si va va fi livrata de catre Curier intr-un termen estimativ de cel mult 3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. In momentul livrarii de catre noi a Comenzii catre Curier veti primi o instiintare in acest sens prin e-mail sau sms la adresa, respectiv numarul de telefon furnizate. In cazul in care din indiferent ce motive termenul de livrare aratat anterior nu va putea fi respectat, veti fi contactat prin e-mail si informat cu privire la termenul efectiv de livrare.
Pentru livrare veti fi contactat in prealabil de catre Curier, caruia consimtiti sa ii furnizam datele dvs. de contact in acest scop. La primirea Comenzii veti prezenta un act de identitate valid si veti semna AWB-ul/bonul de primire.
In cazul in care nu se reuseste livrarea coletului dupa doua incercari, coletul ne va fi returnat, urmand sa suportati costurile si consecintele returnarii.
Momentul incheierii vanzarii. Transferul proprietatii si al riscului
Contractul de vsnzare-cumparare este considerat incheiat doar in momentul in care Clientul primeste prin e-mail confirmarea Comenzii din partea Vanzatorului. Informatiile existente pe Site nu constituie un pre-contract sau alt angajament al SANSA ALLIANCE SRL fata de Client.
Transferul proprietatii si al riscurilor asupra Produselor intervine la momentul livrarii coletului sub conditia efectuarii platii integrale a Pretului si taxelor de livrare.
Garantii
Pentru Produsele livrate, Vanzatorul ofera garantie in conditiile legii, Produsele fiind insotite de certificate corespunzatoare in acest sens.
Garantia legala privind conformitatea produselor este acordata de SANSA ALLIANCE SRL in conformitate cu prevederile Legii nr 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, precum si ale Ordonantei nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, iar conditiile de garantie sunt prevazute in certificatul de garantie care insoteste produsul livrat.Detalii despre conditiile de acordare si perioada garantiei comerciale sunt prevazute in certificatul de garantie care insoteste produsul livrat.Prezentele termene si conditii se completeaza cu dispozitiile O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate.
Plangeri referitoare la conformitatea Produselor
Produsele care fac obiectul comercializarii prin intermediul magazinului online sunt produse noi, care nu prezintă defecte. Clientul este rugat sa acorde atentie culorilor Produselor si sa ia in considerare faptul ca, datorita setarilor propriului calculator/dispozitiv electronic, anumite culori reale ale Produselor livrate pot prezenta diferente fata de ce a afisat calculatorul/dispozitivul electronic al Clientului la momentul efectuarii Comenzii. Aceste diferente nu se vor considera neconformitati.
In cazul in care Produsele prezintă defecte, constatate in termen de cel mult 2 zile lucratoare de la livrare sau intervenite in perioada de garantie, stabilita conform legii, Clientul se poate adresa cu o reclamatie transmisă prin e-mail la adresa aratata la Secţiunea Contact sau prin posta cu scrisoare recomandata cu confirmare de primire la adresa aratata la aceeasi sectiune si sa returneze Produsele. Clientul poate de asemenea folosi pentru reclamatie formularul ”sesizari” pus la dispozitie pe Site, in contul personal, completat online sau trimis prin e-mail/posta cu confirmare de primire. In cazul in care Vanzatorul constata reclamatia Clientului ca fiind intemeiata, Produsele cu defecte vor fi inlocuite sau, in caz de imposibilitate de inlocuire, Clientului i se va restitui Pretul impreuna cu taxele de livrare, in termen de maxim 14 (paisprezece zile) de la solutionarea reclamatiei.
In cazul in care reclamatia va fi considerata ca neintemeiata, Clientului i se vor returna Produsele, pe costul acestuia, fara vreo alta obligatie din partea vanzatorului. Despre solutionarea reclamatiei si solutia adoptata conform celor aratate anterior, Clientul va fi informat prin e-mail, la adresa furnizata la înregistrare.
Conditii de returnare
Legislatia romaneasca (O.G.34/2014, art.9, alin.1) prevede urmatoarele: consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.
Poti returna produsele cumparate in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului in virtutea art.14 alin.2 din O.G.34/2014. (Transportul de retur este suportat de client, noi va inapoiem intreaga suma pe care ati achitat-o la primirea comenzii).
Conform “Termeni si conditii” produsele comandate pot fi returnate, in aceeasi stare in care au fost receptionate (cu toate etichetele intacte si documentatia aferenta), in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primire asa cum este mentionata pe AWB/dovada de primire emisa de Curier, fara obligatia invocarii vreunui motiv.
Pentru aceasta, va trebui sa ne comunici intentia de returnare prin Apel Telefonic, email in termenul mentionat.
IMPORTANT de stiut:
Va rugam verificati produsele inainte de a le spala si folosi. Produsele spalate sau folosite nu se pot returna sau schimba din motive de igiena.
In cazul unui produs defect se schimba se va schimba intreg setul (costurile transportului sunt suportate de noi). Daca produsul nu se mai afla in stoc, se poate schimba cu alt model (se achita diferenta daca exista diferente de preturi) sau se poate returna (costurile transportului sunt suportate de noi). Daca avem produsul in stoc dar dumneavoastra doriti schimbul cu alt model, costurile transportului sunt suportate de dvs.
PAȘII DE URMAT PENTRU A FACE UN RETUR:
Produsul trebuie sa fie insotit de ambalajul original (cutie sau husa de plastic, cartonul din pachet si fotografia, eventual daca contine si alte ambalaje).
OBLIGATORIU sa fie ambalat intr-o folie/punga suplimentar pentru a nu fi lipite etichete de catre curier direct pe ambalajul original al produsului (retururile care nu sunt ambalate suplimentar, care au etichete sau banda adeziva lipite direct pe ambalajul original vor fi REFUZATE).
Il expediati prin orice firma de curierat.
IMPORTANT: achitati transportul catre noi in momentul in care predati returul curierului (coletele ce vin cu plata la noi, vor fi refuzate).
Rambursarea banilor se face in contul IBAN comunicat de dumneavoastra in maxim 14 zile calendaristice din momentul in care intram in posesia returului. Noi va inapoiem suma totala achitata la primirea comenzii.
Restituirea Pretului si a taxelor platite de Client pentru livrare se va face in aceeasi modalitate in care aceste sume s-au primit, cu exceptia platilor primite in numerar la livrare, care se vor restitui intotdeauna Clientului prin transfer bancar, in contul pe care Clientul este obligat sa il mentioneze in formularul/e-mail-ul/scrisoarea de anuntare a deciziei de retragere.
Nu se pot trimite banii prin curier sau posta romana.
Motive pentru refuzarea coletelor returnate:
* depasirea perioadei de retur (14 zile de la primirea coletului);
* ambalajul deteriorat;
* ambalarea necorespunzatoare a produsului;
* urme de purtare/ folosire / produse deteriorate;
* trimiterea coletelor cu ramburs (taxe de transport sau valoarea produsului primit).
Produsele au 30 de zile garantie.
Raspundere
Raspunderea SANSA ALLIANCE SRL – in eventualitatea incalcarii cu intentie sau din neglijenta grava a Termenilor si Conditiilor si/sau a Contractului, SANSA ALLIANCE SRL ca vanzator si proprietar al magazinului online va fi raspunzator pentru pierderile care sunt o consecinta directa si previzibila, in mod rezonabil, a acestei incalcari.
In orice caz (excluzand raspunderea pentru pagubele aduse vietii si/sau integritatii corporale a unei persoane) raspunderea maximă fata de Client pentru orice pierdere sau paguba care se produce in legatura cu o Comanda este limitata la pretul total al respectivei Comenzi.
SANSA ALLIANCE SRL nu raspunde pentru infectarea computerului unui Utilizator/Client cu virusi informatici, pentru atacuri cibernetice de orice fel, pentru pierderea datelor Utilizatorului/Clientului sau deteriorarea oricarui echipament hardware sau program apartinand acestuia.
De asemenea, SANSA ALLIANCE SRL nu raspunde pentru e-mail-urile de tip phishing sau pentru link-urile partenerilor care pot aparea la un moment dat pe Site.
Răspunderea Utilizatorului/Clientului
Utilizatorul/Clientul este responsabil pentru mentinerea confidentialitatii datelor sale de Cont (user /e-mail și parola), pentru gestionarea accesarii Contului si pentru activitatea derulata prin intermediul Contului, precum si pentru navigarea pe Site si link-urile partenerilor. De asemenea, Utilizatorul/Clientul poarta raspunderea exclusiva pentru realitatea/exactitatea/integritatea oricareia si tuturor datelor furnizate proprietarului magazinului si pentru orice paguba cauzata acestuia prin nerespectarea acestor Termeni si Conditii si/sau a Contractului.